Pécsi projekthétvége

„Ismét együtt volt a 11. évfolyamos csapat, Nagybajom 3-as, Pécs 3-as és Szeged 3-as csoportja. A tervezett felvidéki kirándulás helyett Pécsett találkozott a három csoport. A három napos projekthétvége alkalmával Péccsel ismerkedünk meg jobban. Első nap a Mecsekben túrázunk és Magyarország legmagasabb építményébe is fellátogatunk, a 197 méter magas pécsi TV-toronyba. Szerencsénk volt, mert a tiszta időben egészen a Badacsonyig elláthattunk. Túravezetőnk Balu volt, aki sok érdekességet mesélt nekünk a kilátóban Pécsről és környékéről. Vacsora után a belvárosában sétálhattunk és élvezhettük a nagyvárosi nyüzsgést.

Ha Pécs, akkor Mecsextrém… és természetesen mi is újra átélhettük a kalandot a város határában lévő kalandparkban. Reggeli után egyből odavezetett az utunk és egészen zárásig maradtunk. A kalandpark kihívásai ellenére azért még maradt ereje a fiúknak, hogy elmenjenek focizni, illetve a bátrak pedig egy éjszakai túrára mentek el, hogy megnézzék Pécset éjszaka a hegyoldalból.

Az utolsó napon pedig a kultúrának áldoztunk, hiszen Pécs a kultúra fővárosa címet viselte pár éve. Emiatt mi is ellátogattunk a méltán híres Zsolnay negyedbe, ahol többet megtudhattunk a Zsolnay család történetéről, illetve arról, hogy hogyan készültek a világhírű Zsolnay porcelánok. A leglátványosabb kiállítás a Zsolnay aranykora volt, ahol a ritkaság számba menő darabok voltak megtekinthetők. A délelőtt folyamán körbejártuk a gyár területét is. A látogatás után ebéddel zártuk a napot és sajnos eljött az a pillanat is, amikor búcsút kellett venni egymástól. Nagyon jól éreztük magunkat ezen a pár napon. Örülünk, hogy együtt tölthettük ezt a pár napot Felvidék helyett.”Majoros Ivett, Pécs 3-as, Makra Sarolta Szeged 3-as, Gál Dorina Nagybajom 3-as csoport

További képek a Galériában megtekinthetők!