Két nap Pécsett

A szegedi 3-as csoport kirándulása

A nyár szünetbe egy kis közösségépítés gyanánt Pécsre látogattunk el. A két napos kiránduláson sok érdekes program várt minket. Menetrendszerinti busszal utaztunk el Pécsre, ahol a Pécsi Püspökség zarándokházában volt a szállásunk. A szobák elfoglalása után egy kiadós ebédre került sor, majd a Csontváry Múzeumban néztük meg Magyarország egyik leghíresebb festőjének alkotásait, köztük a Magányos Cédrust is. Ezt követően a Tettyére sétáltunk fel, ahol a szép pécsi panorámában gyönyörködhettünk. A kis túra után a pécsi 3-as csoport várt minket a belvárosban, ahol mi maguk szerveztük a programjainkat. Sötétedés után pedig, miután a P3-as csoport tagjai hazamentek a Szabadság-szoborhoz sétáltunk fel, ahol a város esti fényei nyújtottak nem mindennapi látványt nekünk, Alföldieknek.

Másnap az utunk a közeli Mecsextrémbe vezetett, hiszen ez volt a fő úticélunk. A park területén mindent birtokunkba vehettünk. Az Alpesi kötélpálya és a bob hamar a kedvencévé vált mindannyiunknak. Persze ezeken kívül is sok érdekes játékot tartogatott még a park. Az óriástrambulin, a rodeóbika, a 3D kerék és a gokart is gyakran látogatott helyszín volt. Az ebédet a parkban fogyasztottuk el, délután pedig tovább folytatódhatott a játék. De sajnos minden jónak vége szakad egyszer. Sietnünk kellett, hogy az utolsó menetrendszerinti buszt elérjük, ami műszaki hiba miatt elég későn indult, így a hazaérkezés is későre nyúlt. Persze minden rosszban van valami jó; a pótlóbusz csak a miénk volt és bőven jutott hely alvásra mindenkinek az éjszakai út során.