Egyéb

Két nap Pécsett

A szegedi 3-as csoport kirándulása A nyár szünetbe egy kis közösségépítés gyanánt Pécsre látogattunk el. A két napos kiránduláson sok érdekes...

Eredményhirdetés – K9

A Csányi Alapítvány Helymegújító pályázat - K9 címmel pályázatot hirdetett a 2017/18-as tanévben felsőfokú tanulmányaikat Budapesten megkezdő, vagy azt folytató...

Felvidék

Mai napon megérkeztünk felvidéki táborunk szálláshelyére, a szlovákiai Szentgyörgyre. Holnap a közeli Driny barlangot, valamint a Vöröskői várat fedezzük fel....

Zsögödfürdő

Hosszú út után tegnap megérkeztünk Hargita megyébe és a mai nappal (június 10.) kezdetét vette a zsögödfürdői idegennyelvi tábor. Miután...

Sarlóspuszta

A mai napon érkeztünk meg,  Sarlóspusztára a Pénzügyi ismeretek és drámatáborba. Elfogyasztottuk az utazás közben már vágyott ebédet. A délután...

Eastbourne 2017

Első nap: (június 25.) A mai napon kezdetét vette a várva várt angliai nyelvi tábor. Mindannyian nagyon korán kezdtük a...

A Csodaréten jártunk

A május 25-i Természetbúvár Klub foglalkozáson a Csányi Alapítvány szegedi 3-as csoportjának egy része egy rövid túrán a vett...

Rippl-Rónai Fesztivál

Május 25-én a Rippl-Rónai fesztivál első napján a csoport kisebb felével körbejártuk az utcai művészeket, és megismerkedtünk egy teljesen egyedi...

Siker

Május 25-én az OTP Fáy András Alapítvány meghívásának tett eleget a Csányi Alapítvány, a 25. születésnapja alkalmából....

Pályázati felhívás – K9

A Csányi Alapítvány közhasznú Alapítvány „Helymegújító” pályázatot hirdet a 2017/2018-as tanévben felsőfokú tanulmányaikat Budapesten megkezdő vagy azt folytató...

Meghívás

Május 20-án szombaton a Csányi Band tagjai egy megtisztelő meghívásnak tettek eleget....