Egészségtábor – Jászság 2-es csoport

A mai  napon (június 26.) kezdődött a várva várt egészségtáborunk. Reggel a strandon gyülekeztünk. Amikor mindenki  megérkezett  bemelegítettünk. Volt zsinórlabda, foci és egy kis gimnasztika. Ezek után az oktatóink mindenkinek megnézték az úszástudását, ami alapján két csoportra osztottak bennünket. Nem maradt más hátra, mint kezdődhetett az úszás. Nagyon elfáradtunk, mire dél lett. Igen jól esett mindenkinek a bőséges ebéd. Evés után jutott idő egy kis játékra, szabadprogramra is.  Én sokat ugráltam, nekem ez tetszett a legjobban. Nagyon jól éreztem magam, és várom a holnapi napot, hogy ismét ússzunk és játszunk. Mihályi Mária, Madarasi Tétény Jászság 2-es csoport

Ismét egy fantasztikus nap várt ránk (június 27.). A délelőtt folyamán úszásoktatáson vettek részt a gyerekek, ahol örömmel láttam, hogy milyen kitartóak és elszántak. Az oktatást követően ma sem maradhatott el a bőséges ebéd, miután jól esett egy kis pihenés a jászberényi Margit-szigeten. Itt lehetőségünk nyílt tollasozni illetve focizni, de a hosszabb beszélgetések sem maradhattak el. Örömmel tapasztaltam, hogy a gyerekek megnyíltak előttem és az apróbb titkaikat is megosztották velem. Úgy érzem mai napon is mindenki kellőképpen elfáradt és izgatottan várom a hét további részét is! Bugyi Gabriella, kis-mentor Jászság 2-es csoport

A többihez hasonlóan a mai nap (június 28.) is egy játékos bemelegítéssel kezdődött. Ott folytatódott az úszásoktatás, ahol tegnap befejeztük. Több segédeszközt (bóját, deszkát) vettünk igénybe és ezáltal fejlődött az úszástechnikánk. A kartempót és a lábtempót külön majd a foglalkozás végén összekötve a kettőt gyakoroltuk. Mell-, gyors-, és a hátúszást is átvettük. Rengeteg hosszt leúszva fáradtan átsétáltunk az állatkertbe. Ebéd után körbe vezettek minket és megsimogathattunk egy tatut, és egy fehér sünt is. Beszélgettünk egy papagájjal, láthattunk medvéket, különféle majmokat, hiénákat, oroszlánokat és még sokfajta állatot. Etettünk és simogathattunk állatokat. A pingvinetetésről sem maradtunk le. Uzsonnára megettünk egy jó nagy sajtos-tejfölös-fokhagymás lángost. Ezek után mindenki fáradtan hazaindult. Gulyás Patrik, Sós Máté Nándor és Burai Tamás Gábor Jászság 2. csoport

Elérkezett (június 29), az úszótáborunk utolsó napja. Az úszás mellett egyéb  programokra  is sor került. Voltunk állatkertben, foci és zsinórlabda bajnokságot szerveztünk. Nagyon fárasztó négy napon  vagyunk túl,  az oktatók jól megdolgoztattak bennünket. Ennek köszönhetően  a csoport minden tanulójánál  kialakult bizonyos szintű vízbiztonság, van aki egész szépen úszik, de  úszótechnikánk is sokat fejlődött.  Elfáradtunk de ma még otthon kipihenjük magunkat, mert holnap sátorozni megyünk. Nagyon izgulunk és nagyon várjuk, mert még soha nem aludtunk sátorban. Bartakovics Bernadett, Tálas Péter Jászság 2. csoport