Vízityúkok, halak, békák, virágok.

Vasárnap (június 7-én) a fotós csapatunk a szegedi Búvár-tóhoz és Mártélyra kirándult, hogy ismét megörökítse a helyi természeti értékeket.

A hétvégi fotózásunk  első állomása a Szeged Pláza mellett lévő Búvár-tó volt, ahol tőkés récék, búbos vöcskök, vízicsibék, és szárcsák „pózoltak” nekünk egy kis élelemért cserébe. Szegedet magunk után hagyva a számunkra nagyon kedves élőhelyre a Mártélyi Tájvédelmi Körzetbe utaztunk.

A délutáni ebéd és egy rövid strandolás után kameráinkkal a nyakunkban neki is vágtunk egy ottani túraútvonalnak, azonban a hosszú távon változatos és az addig tapasztaltaktól különböző élővilág híján mégis inkább a legutóbb látogatott tanösvényt néztük meg. Itt a rengeteg növény- ès állatfajt fotózva nem unatkoztunk, annak ellenére, hogy a többiek immár másodjára voltak a területnek ezen a részén. Az itt eltöltött idő gyorsan és nagy jókedvvel telt el, mialatt igyekeztünk minél több mindent lencsevégre kapni.

Nagyon jól éreztük magunkat, és köszönjük a Csányi Alapítványnak az élményt és a lehetőséget.