A Katica tanyán kirándultunk a hétvégén

Pénteken nagy kalandra indult Kaposvár 1-es csoportja, ugyanis a Patcán található Katica tanyát célozta meg a csapat. Egy éjszakát a Katica portán töltöttünk, együtt vacsoráztunk, reggeliztünk, beszélgettünk és természetesen rengeteget játszottunk. A lényeg az, hogy együtt voltunk, hiszen a táborokon és az Életút Napon kívül nincs nagyon lehetőség rá, hogy több napig is együtt legyen a csoport.

A megérkezésünk után elosztottuk a szobákat, és közösen előkészítettük a vacsorát. Mindent együtt csináltunk, a gyerekek is kivették a részüket a munkából, terítésből, mosogatásból és a pakolásból is. Az éjszaka nyugodtan telt, hiszen mindenki elfáradt az esti társasjátékozásban, amelynek keretében kártyáztunk és activityztünk is.

Másnap megrohamoztuk a Katica tanyát, ahol hatalmas csúszdák, trambulinok és kisállatok is vannak, tehát egy komplett gyerekparadicsom a hely, ahol a fiatalok belevetették magukat a szórakozásba. Nem mindenki mert lecsúszni a legmeredekebb csúszdákon, de végül többen összeszedték a bártorságukat a többiek biztatásának hatására. A trambulinokon is nagyon éltek a gyerekek.

Még arra is vállalkozott néhány gyerek, hogy kimenjünk a meglehetősen zord időbe és a szabadtéri fánk csúszdákat is kipróbálják. Emellett simogattunk nyuszikat, megnéztük a szurikáta etetést, ettünk frissen sült kenyeret, mindenki élményekkel feltöltve ért haza.