Első külföldi alapítványos táborunk

Az idei volt az első alkalom, hogy az alapítvánnyal külföldre látogattunk. Vasárnap indultunk Berlinbe Budapestről repülővel. Bevalljuk kicsit féltünk a repüléstől, de ez az érzés hamar eltűnt belőlünk, hiszen a felhők között való repülés felejthetetlen élményt nyújtott.

Sikeres landolás után vacsorázni mentünk, majd megkerestük szálláshelyünket. Hétköznapokon délelőtt nyelvi kurzuson vettünk részt, délután pedig Berlin híres látnivalóit tekintettük meg. Ezek, a város történelmi hátterét ismerve csodálatos, ugyanakkor felkavaró élményeket nyújtottak. Megnéztük Berlin jeles építményeit, pl: Brandenburgi kaput, a dómot, az igen magas (368 m) tévétornyot, a Reistagot és a Check poit Charly-t. Ezenkívül utaztunk Európa leggyorsabb felvonójával, valamint megismerkedtünk a világhírű Berlini fal történetével.

Összegezve az a hét aktív programokban gazdag volt, és emlékezetessé tette első csányis külföldi utunkat. Nagyon jól éreztük magunkat, reméljük máskor is lesz lehetőségünk ilyen csodálatos kirándulásra. Balla Ábel, Ihász Dániel Kaposvár 3