Családi Nap a Mátrában

Izgatottan készültünk az első olyan Családi Napra október 23-án, melyet mind a három csoport közösen töltött a Mátrában.

Az esős idő ellenére, a jó hangulatú buszozás után, Mátrafüreden tudtunk egy jót túrázni a csoport nagy örömére. Utána a gyöngyösi Mátra Múzeum ritka, igazán különleges kiállítását, és a természettudomány ritkaságait csodálhattuk meg. Ezt követően egy étteremben mindannyian megebédeltünk. Ezúton is köszönjük ezt az emlékezetes, vidám napot, melyet gyermekeinkkel és a mentorokkal közösen tölthettünk el.

Jászság 3. Kispál Kovács Anna, Tóthné Varga Olga, szülők

Bár reggel esős és hideg idő volt, mégis izgalommal vártuk a buszt. A szokásos családias hangulat hamar kialakult, mint minden kiránduláson. Már az odavezető úton jól éreztük magunkat. Kicsit féltünk a hegyi túrától a rossz idő miatt, de a friss levegőn gyorsan felszabadulttá vált mindenki. Egy kisebb útvonalat választottunk, mégis kellemesen elfáradva érkeztünk meg a Mátra Múzeumba. A hatalmas mamut csontváz mindenkit lenyűgözött, és hasonló izgalommal jártuk végig a kiállító termeket is. Az élő hüllők különösen tetszettek mindenkinek. A múzeumi barangolás után jól esett a bogrács gulyás és a rétes. Ebéd után jóllakva és kellemesen elfáradva dőltünk hátra a buszon. A kirándulás nagy élmény volt, örülök, hogy lehetőségem volt elmenni.