Gondolkodásfejlesztő tábor Veszprémben.

A mai napon (június 22.) megérkeztünk Veszprémbe, ahol szombatig fogunk táborozni.

A szobák elfoglalása után a Mackó cukrászdába vezettet az utunk, ahol megkóstóltuk a házi készítésű fagylaltokat. Ezután városfelfedező sétát tettünk. Vacsora után a fiúk egy hatalmas focimeccset játszottak a közeli pályán.

2. nap (július 23.) – A tábor második napján az MCC munkatársa Ági néni tartott egy érdekes foglalkozást az internetes kommunikációról, valamint az érveléstechnikáról.

Ebéd után Tapolca felé vettük az utunkat. A barlangtó bejáratánál az esős időben nagyon sokat várakoztunk, amíg bejutottunk, de az élmény kárpótolt bennünket. A kísérő szakvezetőnk a barlangi csónakázás előtt részletes ismertetőt tartott a Káli-medence, illetve a csepkőbarlangok kialakulásáról.

Az előadás megértését 3D-s képek és videók segítették. Hazafelé megtekintettük a nagyvázsonyi Kinizsi várat is.

A mai napon a csónakázás tetszett a legjobban. Perjési Dorina, Szeged 1-es csoport

3. nap (június 24.) – A nap folyamán a reggelink elfogyasztása után logika órán vettünk részt, majd György-Dávid Valentin egyetemista társunk tartott nekünk előadást a K9 életéről, és a felsőoktatásról.

Délután Tihanyba látogattunk, ott az apátságot és a hozzátartózó kiállítást néztük meg. A tárlat megtekintése után a Balaton part látképében gyönyörködtünk.

A napot közös bobozással zártuk Balatonfűzfőn. Berta Luca, Nádudvari Nóra, Szeged 2

4. nap (június 25.) – Újabb napot kezdtünk el a táborban. A szokásos reggeli után megkezdődtek a foglalkozások. Piroska néni majd Valentin mutatott nekünk ismét újabb dolgokat a logika világából. Ebéd után elindultunk úti célunkhoz a Badacsonyba.

Számomra nagyon nagy élmény volt, hiszen először voltam a Balaton partján. Ezután egy sétahajókázáson vettünk részt, Fonyódra és vissza utaztunk. Megcsodáltuk a gyönyörű tájat a kellemes út során. A hajókázás után egy rövid túra következett, amelyhez jeepekkel vittek fel minket.

Az erdő felfedezése után következhetett ismét a Balaton. Itt számomra a legkedvesebb sport, a foci kaphatott szerepet, melyet homokon játszottunk. Nagyon élveztük és el is fáradtunk.

A szálláson ezután elkezdődtek a sakkverseny játszmái. Holnap ennek is eredményhirdetése lesz. Egy nagyon jó napot zártunk, de sajnos egyre jobban érezzük, hogy hamarosan el kell hagynunk Veszprémet és a jó programokat. Sebők Marcell, Szeged 1-es csoport

5. nap (június 26.)Ma reggel fél 8-kor keltünk fel majd elmentünk reggelizni. Később órák voltak Valentinnal és Piroska nénivel. Valentin óráján egy érdekes quizt töltöttünk ki, ami nagyon szórakoztató, nyertese pedig Gábor Bence volt, Piroska néni óráján pedig sok minden tudtunk meg az intelligenciáról például azt, hogy az az intelligens ember, aki helyt áll az új helyzetekben és néha ki kell lépnünk a saját gondolkodási síkunkból és gondolkodjunk kreatívan. Az ebéd végeztével elmentünk a vadasparkba, ahol sok különleges állatot láthattunk. később elmentünk a Balaton partra ahol fürödtünk es strandfociztunk egy jót. Végül visszatértünk a szállásra egy jót vacsoráztunk és befejeztük a házi sakk bajnokságot is. A napot és ezzel az utolsó esténket, egy kis biliárdozással zártuk, és a fotós csapat elment megörökíteni a balatoni naplementét.

Lakatos Patrik és Vugernicsek Zsolt, Szeged 1-es csoport

6. nap (június 27.)

A tábor utolsó napján Keszthelyre látogattunk, itt a Festetich kastélyt és a kastély udvari épületében található kocsimúzeumot tekintettük meg. A múzeumlátogatások után a Balaton déli partján indultunk haza Szegedre. Utunk során Balatonfrnyvesen áltunk meg ebédelni, és a terveink szeint fürödni. Sajnos a borongós esős idő miatt sajnos a fürdőzés ismét elmaradt, de a Badacsony távoli látképe és a finom ebéd kárpótolt minket a hosszú út előtt.