Kereskedelem és marketing

Kereskedelem és marketing

A Csányi Alapítvány  és a BONAFARM cégcsoport közösen, „Gyakorlat teszi a mestert IV.” címmel közös pályázatot hirdetett, ahova én is beküldtem kereskedelem és marketing szakterületre pályázatomat.

Ennek eredménye képen, tölthettem el egy egész napot vezető beosztású dolgozók mellett gyakorlati tapasztalat-, és ismeretszerzés céljából. Április 20-án a Csányi Pincészet és a Bonafarm csoport Budapestre invitált. 9 órakor találkoztunk a MOM Park „B” tornyában a marketingosztályon dolgozó munkatársakkal. Egy reggeli jóleső tea közben felvázolták mi is fog aznap várni rám. Először Mikó Éva, kereskedelmi és marketing igazgatóval látogattunk meg két kiskereskedelmi láncot, miközben jó sok mindent meg tudtam a marketingelésről, a Csányi Pincészet történetéről és a villányi Teleki borokról. Utána Megyeri Zsuzsanna, HoReCa képviselővel ellátogattunk Etyekre egy elegáns golfpálya éttermébe, ahol meg is vendégeltek minket, stílusosan egy hole-in-one hamburgerrel. Itt egy bormintát aánlottunk az étteremnek. A nap zárásaként Nemoda Tamás, key account managerrel benéztünk egy nagykereskedéshez, ahonnan a kis sarki boltok és a nem nagy kereskedelmi láncok veszik az áruutánpótlást.

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, akik segítettek és közreműködtek, hogy egy felejthetetlen napot töltsek el a Csányi Pincészet budapesti irodájánál a kis-szakmai nap keretében.
Vig Dávid Jászság 3.