Két napunk a Közösségi Házban

A szegedi 2-es csoport az év végi kirándulás keretein belül a Közösségi Házban aludt két napot (június 18-19), napközben pedig izgalmas programokon vett részt.

Az első napon estefele érkeztünk meg a Közösségi Házba, ahol mentorunk és két önkéntesünk fogadott minket (Lali bácsi és Dóri). Kis pihenés után nekiláttunk a közös vacsorakészítésnek, amiben mindenki kivette a részét. A gyertyafényes vacsoránk után a drámateremben X-boxoztunk, majd megnéztünk egy filmet angolul magyar felirattal, ezzel is erősítve angol tudásunkat. A film vége után mindenki pihenni indult, hogy a holnapi nap eseményeire kipihenhesse magát.

A következő reggelen az ízletes reggeli után az Eko Parkba látogattunk, ahol közös csapatjátékban vettünk részt. Az ebédünket is itt fogyasztottuk el.

A már nagyon várt ebéd után a Tisza parton kialakított városi szabad strandra látogatott csoportunk, abban a reményben, hogy a fürdés mellett egy minden évben csak egyszer előforduló természeti jelenséget -a tiszavirágzás- megnézze, és fotózza. Sajnos az időjárás nem kedvezett nekünk a borongós időben nem sikerült se fürödnünk és a virágzást sem láttuk.

A rossz időjárás ellenére azonban a nap utolsó programját sikerült megvalósítani, ami kárpótolt minket a szabad strandon ért kudarccal szemben. A késő délutáni órákban magunk után hagyva a strandot a partfürdőre mentünk, ahol már vártak minket egy sárkányhajóval.

Közülünk már páran sárkányhajóztak a Tiszán, azonban mindenki számára nagy élmény volt, hogy a Maros torkolaton keresztül felevezhettünk a Maros vadregényes részeire, miközben Martin dobolása adta az evezés tempóját utunk során. A túra során számos vízimadár a szemünk, és a fényképezőgép lencséje elé került.

A nap végén visszautaztunk a Közösségi Házba, ahol vacsora és tisztálkodás után mindenki elfoglalta a gumimatracát.