Teljesítménytúra

„Október 9-én egy sportos napot tartottunk a csoporttal. Elmentünk kirándulni Hármashatár-hegyre, ahol egy 5 km-es teljesítménytúrát teljesítettünk az erdős területen. Útközben a kapott térképen szereplő turistajelzések jelentését is megtanultuk. Megtudtuk, hogy a vízszintes sáv turistautak jelzésére szolgál, amelyek közül a  legmagasabb prioritású és a legismertebb a kék jelzés, melyen az Országos Kéktúra halad, ezt a piros, majd a sárga és a zöld követi. A vízszintes sávon kívül a túra során háromszög jelzést kellett követnünk, mely hegytetőkre, a csúcsokra, a kilátópontokhoz vezető rövid leágazások jelölésére szolgál. A túra végén egy-egy emléklap és kitűző volt a jutalmunk. Ezután levezetésképp ellátogattunk a Normafához, ahol a street workout parkban egy különleges megmérettetésben volt részünk. 5 erőpróbán próbálhattunk ki magunkat, melyek teljesítése esetén egy-egy energiaszeletet kaptunk. Az erőpróbák után kicsit fáradtan, de elégedetten indultunk haza.” Hégete Alexandra, Jászság 2-es csoport