Tanulásmódszertan a pécsi gyerekek szemszögéből

Tanulásmódszertan a pécsi gyerekek szemszögéből

Nekem a tanulásmódszertan tréningen a legjobban az tetszett, hogy …

–   Nekem legjobban az tetszett, amikor adó – vevőset játszottunk, mert nagyon izgalmas volt. ( Majoros Ivett, Tarnay Ákos)
–   Nekem a becsapós feladat tetszett a legjobban. Nagyon vicces volt, mert be is csapott, de azért azt lehetett megtanulni belőle, hogy először figyeljek a feladatra. (Csernyánszky Dzsenifer)
–    A három EL szabály volt a legjobb, mert jobban tudok tanulni. (Schneider Krisztián)
– Nekem a gondolattérkép készítés tetszett a legjobban, mert csapatokban dolgozhattunk….De az egész nagyon tetszett, jó volt a hangult, és sokat nevettünk. (Bártfalvi Benjamin)
–  A tanácsfa nagyon hasznos volt, mert a tanácsokat jó megfogadni… A nyelvtörő volt a legviccesebb. (Veréb Zsanett)
–  A ritmusgyakorlatok nagyon tetszettek- egymásnak adogattuk a babzsákot ritmusra. (Balogh Szintia)
–   Nekem minden tetszett és jól éreztem magam.  (Izsák Balár, Pázmándi Ármin)
–   Legjobban az egyperces beszéd tetszett. (Kiss Vivien)
–   Nekem „Mire való az iskola?” feladat tetszett, mert sokat tanultam belőle és be is fogom tartani őket. (Czulák Linda)
–    Az ismerd meg a tanulási típusod feladat tetszett leginkább. (Wensofszky Balázs)
–    A címmeditálás nagyon jó feladat volt. (Keszthelyi Kevin)
–  Legjobban a párban működés tetszett, mert figyelnünk kellett egymásra és úgy kellett együttműködni. (Orsós Dániel, Jakab Kata)